Ajj min hand!

Jaa. Rubriken stämmer HELT !
Jag hade slöjd som vanligt med sju andra .
Jag och alicia satt och hade det normalt. Vi gjorde skålar. Vi har träslöjd!
och så andvände vi stämjärn, för att gröpa ur skålarna. Så tog jag en extra stort stämjärn för att
det skulle gå snabbare. Men eftersom det var 2 min kvar så bedde jag vår träslöjds lärare vässa
den lite. Och så fastnade den i träet. och gissa vad som hände?!

VARNING FÖR KÄNNSLIGA.

Jag tog ett extra hårt drag för att få in mycket kraft så den skulle lossna ut ur träet.
Och då flög den in i min hand. Den åkte ur på en gång. Och jag vissade alicia. Hon tog händerna för munnen. Och så kollade jag. Gissa? Det blödde hur mycket som helst.
Min hand blev helt blodig på en sekund. jag sprang till vattnet och började gråta. för jag kände hur hårt o ont det gjorde.
Sen fick jag gå till skolsyster. Efter en halvtimme åkte jag till korallen. Där sydde dem två stygn!

AAAAAAAAAAAAAAJ !


Hanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jska

2010-03-29 @ 22:15:03
Postat av: Anonym

Hej jag heter sofi och jag tkr bloggen e najs :D

2010-03-29 @ 22:15:47
Postat av: Anonym

jfeaojdsioijdwspo jag teestat xD

2010-03-30 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0